E-shop

Ortopedické vložky

Športové príslušenstvo

Máte záujem o vyhotovenie individuálnych ortopedických pomôcok?

Ortézy a bandáže

RÝCHLE DODANIE

tovaru do 2-3 pracovných dní

DOPRAVA ZDARMA

pri objednávke nad 50€

VRÁTENIE TOVARU

do 14 dní

BEZPEČNÁ PLATBA

Všetko o nákupe

Vrátenie tovaru

V prípade, že dodaný tovar nezodpovedá tovaru, ktorý ste si objednali, alebo je pre Vás tovar nevyhovujúci z iného dôvodu, je možné tovar vrátiť bez udania dôvodu do 14 dní od dátumu doručenia.

Ako postupovať pri vrátení tovaru a odstúpení od zmluvy:

  1. Vyplňte Formulár na vrátenie tovaru (Odstúpenie od kúpnej zmluvy), dokument na vyplnenie si môžete stiahnuť z odkazu nižšie
  2. Tovar spolu s faktúrou a Formulárom na vrátenie tovaru (Odstúpením od kúpnej zmluvy) zabaľte do balíka
  3. Balík zašlite kuriérom či poštou na nižšie uvedenú adresu
  4. Suma za vrátený tovar Vám bude bezodkladne vrátená na Vami uvedené číslo účtu

Tovar zasielajte na adresu:

REVO-MAT, spol. s.r.o.

Výdajňa ortopedicko-protetických zdravotníckych pomôcok
Nikola
Teslu 28
921 01 Piešťany

Dôležité informácie pre vrátenie tovaru:

  • Tovar musí byť vrátený v pôvodnom balení, v neporušenom a nepoužívanom stave, vrátane obalov a dokladov, ktoré boli dodané spolu s ním.
  • Pri vypĺňaní Formulára na vrátenie tovaru je potrebné uviesť Vaše kontaktné údaje a číslo účtu, na ktorý Vám bude po prijatí tovaru poukázaná suma za vrátený tovar.
  • Ak sa tovar nevráti v uvedenej lehote alebo ak sa tovar vráti poškodený či opotrebovaný, vyhradzujeme si právo takýto tovar neprijať.
  • Vrátený tovar zašlite kuriérom alebo poštou, v žiadnom prípade NIE na dobierku.
  • Po splnení podmienok pre vrátenie tovaru Vám bude na Vami uvedené číslo účtu bezodkladne poukázaná suma za vrátený tovar, vrátane nákladov vynaložených na poštovné a balné. Náklady na prepravu vráteného tovaru späť k nám však hradí kupujúci.

Stiahnuť formulár na vrátenie tovaru

Reklamácia tovaru

Na tovar predávaný fyzickým osobám je poskytovaná záruka 24 mesiacov. Lehota na uplatnenie práva z vád začína plynúť odo dňa prevzatia tovaru.  Za vadu nemožno považovať zmenu tovaru, ktorá vznikla v dôsledku opotrebenia alebo nesprávneho používania tovaru.

Ako postupovať pri reklamácii tovaru:

  1. Vyplňte Reklamačný formulár, dokument na vyplnenie si môžete stiahnuť z odkazu nižšie
  2. Tovar spolu s faktúrou a Reklamačným formulárom zabaľte do balíka
  3. Balík zašlite kuriérom či poštou na nižšie uvedenú adresu
  4. Reklamácia bude vybavená bezodkladne, najneskôr do 30 kalendárnych dní odo dňa uplatnenia reklamácie
  5. V prípade uznania reklamácie bude poškodený tovar vymenený za nový, alebo v prípade voľby vrátenia peňazí Vám bude suma za reklamovaný tovar bezodkladne vrátená na Vami uvedené číslo účtu

Tovar zasielajte na adresu:

REVO-MAT, spol. s.r.o.

Výdajňa ortopedicko-protetických zdravotníckych pomôcok
Nikola
Teslu 28
921 01 Piešťany

Dôležité informácie pre reklamáciu tovaru:

  • Do zásielky s reklamovaným tovarom priložte originálne doklady, ktoré ste obdržali s tovarom (hlavne faktúru).
  • Pri vypĺňaní Reklamačného formulára je potrebné uviesť Vaše kontaktné údaje aby sme Vás mohli informovať o priebehu reklamácie a v prípade voľby vrátenia peňazí aj číslo účtu, na ktorý Vám bude v prípade uznania reklamácie poukázaná suma za vrátený tovar.
  • Vrátený tovar zašlite kuriérom alebo poštou, v žiadnom prípade NIE na dobierku.
  • Po uznaní reklamácie, v prípade voľby výmeny tovaru, Vám uhradíme náklady na prepravu novej zásielky od nás ku Vám. V prípade voľby vrátenia peňazí Vám bude na Vami uvedené číslo účtu bezodkladne poukázaná suma za reklamovaný tovar, vrátane nákladov vynaložených na poštovné a balné. Náklady na prepravu reklamovaného tovaru späť ku nám však hradí kupujúci.
  • Prejsť na Reklamačný poriadok

Stiahnite si reklamačný formulár

Doručovacie poplatky a spôsoby doručenia

Doručovacie poplatky:

Pri zakúpení tovaru v hodnote nižšej ako 50 €, platí zákazník poplatok za doručenie v súlade s nižšie uvedenými informáciami. Bezplatné doručenie tovaru sa vzťahuje na všetky objednávky v hodnote vyššej ako 50 €.

Objednávka v hodnote

Packeta (Zásielkovňa)

Packeta
(Kuriér – Doručenie domov)

Osobný odber
(Výdajňa PN)

Do 50€

3€

5€

0€

Nad 50€

0€

0€

0€

Ceny sú v platnosti od 23.01.2023

Spôsoby doručenia:

Objednávky sú doručované prepravnou spoločnosťou Packeta. Pre doručenie objednávky má zákazník možnosť si zvoliť 2 varianty, a to: doručenie do výdajného miesta Z-pointu alebo Z-boxu; alebo doručenie kuriérom na adresu . Zákazník si taktiež môže zvoliť osobný odber tovaru, vo Výdajni zdravotníckych pomôcok v Piešťanoch – na adrese

REVO-MAT, spol. s.r.o.

Výdajňa ortopedicko-protetických zdravotníckych pomôcok
Nikola
Teslu 28
921 01 Piešťany

Dodacie lehota pre doručenie zásielky sú 2-3 pracovné dni odo dňa odoslania potvrdenia Zákazníkovi o realizácii objednávky.

Zákazník sa v prípade potreby môže obrátiť na zákaznícky servis spoločnosti Packeta každý pracovný deň – od pondelka do piatku, od 8:00 do 18:00 hod. Tel. kontakt: 221 201 135, e-mail: info@packeta.sk

Spôsob platby

Ponúkame Vám tieto možnosti platby za Váš tovar:

  1. Platba dobierkou pri prevzatí tovaru  (poplatok za dobierku +1€)
  2. Online platba platobnou kartou prostredníctvom služby Go Pay
  3. Platba prevodom na náš bankový účet

Pri platbe prevodom na účet zadajte tieto údaje:

Peňažný ústav: Československá obchodná banka, a.s.
Číslo účtu: 4026193021/7500
IBAN: SK05 7500 0000 0040 2619 3021
BIC kód / SWIFT: CEKOSKBX

Variabilný symbol: číslo objednávky (nájdete v potvrdení objednávky, ktoré ste obdržali emailom)

Kontakt

V prípade akýchkoľvek otázok alebo nejasností nás kontaktujte

Každý pracovný deň od 08:00 do 16:00

na telefónnom čísle +421 917 512 739
alebo cez email eshop@rehacare.sk