E-shop
Ortopedické vložky
Športové príslušenstvo
Máte záujem o vyhotovenie individuálnych ortopedických pomôcok?
Ortézy a bandáže
RÝCHLE DODANIE
tovaru do 2-3 pracovných dní
DOPRAVA ZDARMA
pri objednávke nad 50€
VRÁTENIE TOVARU
do 14 dní
BEZPEČNÁ PLATBA
Všetko o nákupe
Vrátenie tovaru
V prípade, že dodaný tovar nezodpovedá tovaru, ktorý ste si objednali, alebo je pre Vás tovar nevyhovujúci z iného dôvodu, je možné tovar vrátiť bez udania dôvodu do 14 dní od dátumu doručenia.
Ako postupovať pri vrátení tovaru a odstúpení od zmluvy:
- Vyplňte Formulár na vrátenie tovaru (Odstúpenie od kúpnej zmluvy), dokument na vyplnenie si môžete stiahnuť z odkazu nižšie
- Tovar spolu s faktúrou a Formulárom na vrátenie tovaru (Odstúpením od kúpnej zmluvy) zabaľte do balíka
- Balík zašlite kuriérom či poštou na nižšie uvedenú adresu
- Suma za vrátený tovar Vám bude bezodkladne vrátená na Vami uvedené číslo účtu
Tovar zasielajte na adresu:
REVO-MAT, spol. s.r.o.
Výdajňa ortopedicko-protetických zdravotníckych pomôcok
Nikola Teslu 28
921 01 Piešťany
Dôležité informácie pre vrátenie tovaru:
- Tovar musí byť vrátený v pôvodnom balení, v neporušenom a nepoužívanom stave, vrátane obalov a dokladov, ktoré boli dodané spolu s ním.
- Pri vypĺňaní Formulára na vrátenie tovaru je potrebné uviesť Vaše kontaktné údaje a číslo účtu, na ktorý Vám bude po prijatí tovaru poukázaná suma za vrátený tovar.
- Ak sa tovar nevráti v uvedenej lehote alebo ak sa tovar vráti poškodený či opotrebovaný, vyhradzujeme si právo takýto tovar neprijať.
- Vrátený tovar zašlite kuriérom alebo poštou, v žiadnom prípade NIE na dobierku.
- Po splnení podmienok pre vrátenie tovaru Vám bude na Vami uvedené číslo účtu bezodkladne poukázaná suma za vrátený tovar, vrátane nákladov vynaložených na poštovné a balné. Náklady na prepravu vráteného tovaru späť k nám však hradí kupujúci.
Reklamácia tovaru
Na tovar predávaný fyzickým osobám je poskytovaná záruka 24 mesiacov. Lehota na uplatnenie práva z vád začína plynúť odo dňa prevzatia tovaru. Za vadu nemožno považovať zmenu tovaru, ktorá vznikla v dôsledku opotrebenia alebo nesprávneho používania tovaru.
Ako postupovať pri reklamácii tovaru:
- Vyplňte Reklamačný formulár, dokument na vyplnenie si môžete stiahnuť z odkazu nižšie
- Tovar spolu s faktúrou a Reklamačným formulárom zabaľte do balíka
- Balík zašlite kuriérom či poštou na nižšie uvedenú adresu
- Reklamácia bude vybavená bezodkladne, najneskôr do 30 kalendárnych dní odo dňa uplatnenia reklamácie
- V prípade uznania reklamácie bude poškodený tovar vymenený za nový, alebo v prípade voľby vrátenia peňazí Vám bude suma za reklamovaný tovar bezodkladne vrátená na Vami uvedené číslo účtu
Tovar zasielajte na adresu:
REVO-MAT, spol. s.r.o.
Výdajňa ortopedicko-protetických zdravotníckych pomôcok
Nikola Teslu 28
921 01 Piešťany
Dôležité informácie pre reklamáciu tovaru:
- Do zásielky s reklamovaným tovarom priložte originálne doklady, ktoré ste obdržali s tovarom (hlavne faktúru).
- Pri vypĺňaní Reklamačného formulára je potrebné uviesť Vaše kontaktné údaje aby sme Vás mohli informovať o priebehu reklamácie a v prípade voľby vrátenia peňazí aj číslo účtu, na ktorý Vám bude v prípade uznania reklamácie poukázaná suma za vrátený tovar.
- Vrátený tovar zašlite kuriérom alebo poštou, v žiadnom prípade NIE na dobierku.
- Po uznaní reklamácie, v prípade voľby výmeny tovaru, Vám uhradíme náklady na prepravu novej zásielky od nás ku Vám. V prípade voľby vrátenia peňazí Vám bude na Vami uvedené číslo účtu bezodkladne poukázaná suma za reklamovaný tovar, vrátane nákladov vynaložených na poštovné a balné. Náklady na prepravu reklamovaného tovaru späť ku nám však hradí kupujúci.
- Prejsť na Reklamačný poriadok
Doručovacie poplatky a spôsoby doručenia
Doručovacie poplatky:
Pri zakúpení tovaru v hodnote nižšej ako 50 €, platí zákazník poplatok za doručenie v súlade s nižšie uvedenými informáciami. Bezplatné doručenie tovaru sa vzťahuje na všetky objednávky v hodnote vyššej ako 50 €.
Objednávka v hodnote |
Packeta (Zásielkovňa) |
Packeta |
Osobný odber |
Do 50€ |
3€ |
5€ |
0€ |
Nad 50€ |
0€ |
0€ |
0€ |
Ceny sú v platnosti od 23.01.2023
Spôsoby doručenia:
Objednávky sú doručované prepravnou spoločnosťou Packeta. Pre doručenie objednávky má zákazník možnosť si zvoliť 2 varianty, a to: doručenie do výdajného miesta Z-pointu alebo Z-boxu; alebo doručenie kuriérom na adresu . Zákazník si taktiež môže zvoliť osobný odber tovaru, vo Výdajni zdravotníckych pomôcok v Piešťanoch – na adrese
REVO-MAT, spol. s.r.o.
Výdajňa ortopedicko-protetických zdravotníckych pomôcok
Nikola Teslu 28
921 01 Piešťany
Dodacie lehota pre doručenie zásielky sú 2-3 pracovné dni odo dňa odoslania potvrdenia Zákazníkovi o realizácii objednávky.
Zákazník sa v prípade potreby môže obrátiť na zákaznícky servis spoločnosti Packeta každý pracovný deň – od pondelka do piatku, od 8:00 do 18:00 hod. Tel. kontakt: 221 201 135, e-mail: info@packeta.sk
Spôsob platby
Ponúkame Vám tieto možnosti platby za Váš tovar:
- Platba dobierkou pri prevzatí tovaru (poplatok za dobierku +1€)
- Online platba platobnou kartou prostredníctvom služby Go Pay
- Platba prevodom na náš bankový účet
Pri platbe prevodom na účet zadajte tieto údaje:
Peňažný ústav: Československá obchodná banka, a.s.
Číslo účtu: 4026193021/7500
IBAN: SK05 7500 0000 0040 2619 3021
BIC kód / SWIFT: CEKOSKBX
Variabilný symbol: číslo objednávky (nájdete v potvrdení objednávky, ktoré ste obdržali emailom)
Kontakt
V prípade akýchkoľvek otázok alebo nejasností nás kontaktujte
Každý pracovný deň od 08:00 do 16:00
na telefónnom čísle +421 917 512 739
alebo cez email eshop@rehacare.sk